Радомишльський районний суд Житомирської області повідомляє, що у зв’язку з відсутністю належного державного фінансування на забезпечення поштовими марками, з 08 серпня 2022 рокусудом тимчасово припинено відправку поштової кореспонденції суду по судовим справам, а саме: судових повісток, копій судових і процесуальних документів, запитів, листів, необхідних для забезпечення розгляду справ.
З метою своєчасного повідомлення про день та час судових засідань просимо при зверненні до суду зазначати про всі відомі засоби зв’язку з усіма учасниками справи – зазначати офіційні адреси, адреси електронної пошти, номера телефонів, а також використовувати альтернативні способи для отримання документів (судових повісток, повідомлень, рішень, тощо).
Зокрема, також рекомендуємо:
при подачі документів до суду надавати письмову згоду на надсилання судової повістки у вигляді SMS-повідомлень, вказуючи номер свого мобільного телефону;
при зверненні до суду зазначати адресу електронної пошти (за наявності) для отримання процесуальних документів електронною поштою або отримувати документи особисто в канцелярії суду;
для здійснення процесуальних дій ставати активними користувачами підсистеми «Електронний суд»
із текстами судових рішень можна ознайомитись у Єдиному державному реєстрі судових рішень за посиланням https://reyestr.court.gov.ua/
Надсилати звернення і запити на інформацію на офіційну електронну пошту суду: inbox@rd.zt.court.gov.ua
Додатково повідомляємо, що отримати копії процесуальних документів, клопотання,повідомлення, листи та будь - які інші документи можливо у приміщенні суду.
Поштою надсилатися копії судових рішень не будуть до вирішення питання про фінансування поштових послуг.