Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Аналіз стану роботи із зверненнями громадян в
Радомишльському районному суді Житомирської області за 2015 рік
Аналіз стану роботи із зверненнями громадян у 2015 році проведено відповідно до плану роботи Радомишльського районного суду Житомирської області на 2015 рік.
Згідно з вимогами Закону України “Про звернення громадян” від 02.10.1996 року (із змінами), Указу Президента України “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” від 07.02.2008 р. № 109, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою КМУ від 14 квітня 1997 року № 348, Радомишльський районний суд Житомирської області продовжує здійснювати заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених у них питань.
З метою забезпечення реалізації та гарантування прав на звернення розроблені та затверджені графіки особистого прийому громадян керівництвом суду. Прийом громадян здійснюється у визначені дні та години. Графік прийому громадян розміщено у приміщенні суду на довідковому стенді, а також на веб-сторінці суду. Облік особистого прийому громадян фіксується у відповідних журналах, які відповідають встановленій формі та введені до номенклатури справ суду.
Особлива увага під час проведення особистого прийому приділяється зверненням інвалідів та учасників бойових дій, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, осіб, які потребують соціальної допомоги та підтримки. Варто зазначити, що громадяни зазначених категорій приймаються керівництвом суду і поза встановлений графік.
Так, протягом 2015 року керівництвом суду під час особистого прийому розглянуто 1 звернення громадян:
скарг – 0;
заяв – 0;
пропозицій – 1
Звернення містило пропозицію щодо поліпшення роботи та діяльності органів державної влади. Заявнику роз’яснено, що викладена пропозиція не є загальнообов’язковою на підставі ст.15 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» та Положення про забезпечення доступу до публічної інформації у Радомишльському районному суді Житомирської області затвердженого наказом голови суду.
Звернення до суду подавалося громадянами особисто. Звернення громадян реєструються у день їх надходження.
Відповідно до ст. 20 Закону України "Про звернення громадян" загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів. Випадків перевищення місячного строку для надання відповіді на звернення громадян в Радомишльському районному судді Житомирської області не встановлено. Суд намагається негайно розглянути звернення та надати належну інформацію.
Листування по зверненням громадян здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затверджена постановою КМУ від 14.04.1997 року № 348, відповідь узгоджується із суддею, у разі, якщо питання, які підіймаються у зверненні, стосуються розгляду судової справи та підписується головою суду.
Відповідь направляється заявнику рекомендованим листом, поштове повідомлення з підписом заявника про отримання листа долучається до матеріалів провадження за зверненням.
З метою удосконалення роботи та недопущення виникнення порушень чинного законодавства, яке регулює роботу зі зверненнями громадян, у Радомишльському районному суді Житомирської області вживаються наступні заходи:
- проводяться оперативні наради, де розглядаються питання щодо виключення тяганини при розгляді справ, а також недопущення процесуальних порушень при розгляді кримінальних справ та проваджень і цивільних справ;
- відповідно до плану роботи суду проводиться щомісячно аналіз причин надходження повторних скарг;
- оперативних нарадах звертається увага всіх працівників на необхідність дотримання правил поведінки при виконанні своїх службових обов’язків, при цьому нагадується про необхідність ввічливо спілкуватися з відвідувачами;
- постійно контролюється своєчасність надання відповідей заявникам.
Що стосується розгляду звернень громадян, Радомишльським районним судом Житомирської області судом забезпечено їх кваліфікований, неупереджений, об’єктивний та своєчасний розгляд, оперативне вирішення порушених питань. По розглянутому зверненню надана вичерпна відповідь.
Розгляд звернень громадян є одним із засобів захисту їх прав та законних інтересів, тому ведеться постійний контроль за якістю та термінами їх розгляду. Випадків оскарження у суді рішень, прийнятих по зверненнях громадян не було.
Заступник керівника
апарату суду Монастирська Я.О.
4-20-46