Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
На виконання рішення Ради суддів України №5 від 5 лютого 2015 року Радомишльським районним судом Житомирської області в рамках проекту «Система оцінки якості роботи суду: стандарти, критерії, показники та методи» з 03 грудня по 14 грудня 2018 року здійснено опитування відвідувачів суду, що проводилося в приміщенні суду методом анкетування.
Практична користь даного анкетування полягає у тому, що отримані результати використовуватимуться для всебічного врахування думки громадян, визначення шляхів подолання існуючих проблем та прийняття відповідних управлінських рішень, направлених на їх вирішення та удосконалення діяльності суду.
На офіційному веб-сайті суду було розміщено оголошення про проведення анкетування відвідувачів, було виготовлено анонімні анкети, які вкидались до скриньки, яка розміщена в канцелярії суду (каб №3).
Дане опитування відбувалося із застосуванням анкети з відповідними блоками питань, за допомогою якої відвідувачі мали змогу оцінити діяльність Радомишльськиого районного суду за такими критеріями, як доступність суду, зручність та комфортність перебування у суді, повнота та ясність судової інформації, якість роботи працівників апарату суду, дотримання термінів судового розгляду, якість роботи суддів, якість та написання та обґрунтування судового рішення.
У ході реалізації опитування зібрана та проаналізована інформація за зазначеними вище параметрами, а результат опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду відображений у відсотковому значенні відповідно до кількості респондентів, що надали відповідь на те чи інше питання в анкеті. Всього в опитуванні прийняло участь 11 осіб.
Варто зазначити, що згідно результатів опитування в опитуванні приймали участь 18% респондентів віком від 18 до 25 років; 46% респондентів віком від 26 до 39 років; 27% респондентів віком від 40 до 59 років та 9% респондентів віком старше 60 років. Серед них 64% чоловіків та 36% жінок.
Повну вищу освіту мають 55% опитаних, а вищу юридичну освіту мають 45% респондентів.
91% опитаних мешкають в населеному пункті за місцем розташування суду, а 9% - в іншому населеному пункті.
На запитання «Який ступінь обізнаності з роботою судів та суддів у цілому» 27% респондентів вказали, що цілком обізнані, 27% зазначили, що загалом обізнані, та 46% - майже не обізнані.
На запитання «Оцініть, будь ласка, за 5-бальною шкалою, якість роботи цього суду» оцінку відмінно поставили 36% опитаних, на 4 бали оцінили роботу суду – 36% респондентів, 3 бали за якість роботи дали 27% .
Доступність суду.
На запитання:
- «Чи зручно Вам діставатись до будівлі суду громадським транспортом» 9% відповіли цілком так, 27% - визначили, що скоріше незручно діставатись громадським транспортом, ніж зручно, і 46% - відповіли, що цілком не зручно.
Також, 64% - вказали про зручність у паркуванні автомобіля та достатності місць для паркування.
- «Чи зазнавали Ви перешкод у доступі до суду через обмеження охорони» 91% респондентів зазначили ні, 9 % - не відповіли на дане запитання.
- «Як Ви вважаєте, чи люди з обмеженими властивостями можуть безперешкодно потрапляти до суду…» 18% респондентів вказали так, 36% скоріше так, 9% - оцінили рівень доступу мало мобільних груп населення на 3;
- «Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалося додзвонитися та отримати потрібну інформацію?» 46% респондентів вважають, що отримали потрібну інформацію та оцінили дане питання на 5 балів, 27% опитаних оцінили дане питання на 4, тобто скоріше так та 9% більш-менш задоволені отриманими відповідями.
Зручність та комфортність перебування в суді.
64% - (5балів), респондентів вважають, що Радомишльський районний суд є комфортним для відвідувачів, 27% - (4 бали)- недостатньо комфортно, 9% зазначили, що їм не комфортно.
Повнота та ясність інформації.
«Чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди…» 73% (5балів) зазначили так, 27% -відповіли «швидше так».
«Чи повною мірою задовольняє наявна в суді інформація щодо:
- Розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень (по 5 бальній шкалі) 73% респондентів оцінили на 18%- на 4, 9% на 1.
- Правил допуску в суд та перебування в ньому – 82% опитаних оцінили на 5, 18% на 4 бали
- Справ, що призначені до розгляду – 8% на 5, 18% на 4.
- Зразків документів – 64% на 5, 27% на 4, 9% на 3.
- Порядку сплати судового збору – 55% на 5, 45% на 4.
«Чи користувались офіційним веб-сайтом суду» 64% респондентів користувались, 36% - ні.
Сприйняття роботи працівників апарату суду.
(за 5 бальною шкалою)
«Чи старанно працювали працівники суду…….» 64% респондентів оцінили на 5 балів, 27% на 4, 9% на 2.
«Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами:
- Доброзичливість, повагу, бажання допомогти 73% респондентів оцінили на 5, 27% на 4.
- Однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу 64% респондентів оцінили на 5, 27% на 4, 9% на 1.
- Професіоналізм, знання своєї справи 73% на 5, 9% на 4.
Дотримання строків судового розгляду.
«Чи вчасно розпочалось останнє судове засідання» (за 5 бальною шкалою) 41% вказали, що вчасно оцінивши на 5, ще 41% на 4, 18% на 1.
«Чи були враховані Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання» 46% респондентів оцінили на 5 балів, 18% на 4, 9% на 3, 9% на 2, 9% на 1.
«Чи вчасно Ви отримували повістку про розгляд справи» 46% оцінили на 41% на 4.
ВИСНОВКИ
Підсумовуючи викладене, можна дійти висновку, що організація роботи у Радомишльському районному суді Житомирської області здійснюється в цілому на досить високому рівні.
Разом з тим, дане анкетування дозволило виявити і окремі незначні проблемні моменти в організації роботи суду, надало відповіді на ключові питання, які були поставлені в програмі соціального дослідження.
Ми щиро вдячні вам за вашу активну участь в проведеному опитуванні.
Не дивлячись на високу позитивну оцінку відвідувачів щодо якості функціонування суду, будьте впевнені в тому, що усі Ваші побажання будуть взяті до уваги й розглядатимуться як рекомендації для подальшого удосконалення роботи суду, оскільки необхідно завжди прагнути здобувати кращих результатів у роботі, а не залишатися на досягнутому рівні.