flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати анкетування

 

«Анкета опитування вiдвiдувачiв щодо якостi функцiонування суду» (Додаток 6 Рiшення РСУ №5)

 

В опитуваннi приймали участь 50% респондентiв вiком вiд 18 до 25 рокiв; 40% респондентiв вiком вiд 26 до 39 рокiв. 30 % вiд опитуваних мають базову вищу освiту, 30% від опитуваних мають середню та неповну середню освіту і  30 % - повну вищу освіту.

Повну вищу юридичну освіту мають  20% респондентів.  50% опитуваних мешкають в  тому самому населеному пункті, де розташований суд, а  50% - в iншому населеному пунктi.

На наступне  запитання №6 «У судi Bu представляете ...»,70% респондентiв вiдмiтили «1», 30 % респондентiв  зазначили «2».

На запитання №7 «Ви вважаєте себе ...», 30% респондентів вiдмiтили «3», 30% зазначили «2», 20%  респондентів зазначили «3» і 10% респондентів зазначили «6», 10% респондентів утрималися від відповіді.

На запитання №8 «Як часто Bu булu учаснuком судового процесу», 40% респондентiв вiдмiтили «1»,  30 % респондентiв зазначили  «2»,  20 % респондентiв   зазначили «3», 10% респондентів утрималися від відповіді.

На запитання №9 «В якому з вuдiв судового процесу в цьому судi Bu берете участь?», 70% респондентiв вiдмiтили «1», 10 % респондентiв зазначили «2», 10 % респондентiв зазначили «3».

На запитання №10 «На якiй стадії розгляду перебуває Ваша справа?», 60%  респондентiв  вiдмiтили  «1»,  30%  респондентiв  зазначили «2».

1

 

На запитання №11 «Якuй ступінь Вашої обiзнаностi з работою судiв та суддiв в цiлому?», 20% респондентiв вiдмiтили «1», 40 % респондентiв зазначили «2», 20% респондентiв вiдмiтили «3»,  10% респондентiв зазначили «4» та 10% утрималося від відповіді.

На запитання №12 «Оцiнiть, будь ласка, якiсть роботи суду», 40% респондентiв вiдмiтили «5», 40 % респондентiв зазначили «4», 10% респондентiв вiдмiтили «9», 10% утрималося від відповіді..

Другий блок запитань. Доступнiсть суду.

На запитання: «Чи легко Вам було знайти будiвлю суду» - 20% зазначuли  «1»,  30% зазначuли «2», 20% зазначили «3», 20% зазначили «4»;  «чи зручно Вам  дiставатuся  до  будiвлi суду громадським  транспортом» - 10% зазначили  «1», 20 % зазначили  «, 30% зазначили «3», 10% зазначили  «4»;  «чи зручно паркуватu  автомобiль»  - 10% зазначили «2», 30% зазначили «3», 40% зазначили «4»; «чи зазнавалu певнuх перешкод у доступi до прuмiщень суду через  обмеження  охоронu»  - 60%  респондентiв вiдмiтили «Так», 40% респондентiв утрималися від відповіді; «чи люди з обмеженими можливостямu можуть безперешкодно потрапити до примiщення i корuстуватися  послугами»  - 20% зазначили  «1», 40% зазначили  «2», 20% зазначили «3», 10% зазначили «4»; «чu завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрiбну iнформацiю» - 50% зазначили «1», 10% зазначили «2», 10% зазначили «3», 10% зазначили «4», 10% зазначили «5»; «чи давав графiк роботи канцелярiї суду можлuвiсть вчасно та безперешкодно вuрiшувати Вашi справu в судi» -  50 % зазначили  «1», 20 % зазначили «3», 20 % зазначили «5»; «чu могли б Ви собi дозволити витрати на послуги адвоката та юриста» - 20% зазначили  «1», 50% зазначили  «2», 20 % зазначили  «3».

В роздiлi «Зручнiсть та комфортнiсть перебування у судi»

На запитання: Чи характерно для примiщень суду: «достатнiсть зручнuх мiсць для очiкування, оформлення документiв, пiдготовки до засiдання»,«вiльний доступ до побутовuх  прuмiщень», «чистота та прибранiсть прuмiщень», «достатнiсть освiтлення»,«чи  зручно у судi розташованi iнформацiйнi стенди» - 33,3% зазначили «1», 25% зазначили «2», 5,5% заначили «3», 11,1% зазначили «4», 25% зазначили «5».

 На запитання: Чи повною мiрою задовольняє Вас наявна в судi iнформацiя щодо: «розташування кабiнетiв, залiв судових засiдань, iншuх прuмiщень» - 44,4% оцiнили на «1», 22,2 % оцiнили на «2», 11,1% оцінили «3», 22,2% оцінили на «5»; «правил допуску в суд та  перебування  в ньому» 44,4% оцiнили  на  «1», 11,1  % оцiнили на «2», 11,1% оцінили «4», 33,3% оцінили на «5»; «справ, що призначенi до розгляду» - 44,4% оцiнили на «1», 11,1% оцiнили на «2», 11,1% оцінили на «4», 33,3% оцінили на «5», «зразкiв документiв» та «порядку сплатu судовuх зборiв та мuта, реквiзити  та розмiри  платежiв» - 33,3% оцiнили на «1», 22,2% оцiнили на «2», 11,1 оцінили на «3», 11,1 оцінили «5», «чи користувалuся сторiнкою суду в мepeжi iнтернет?» - 22,2 % - вiдповiли «Так», 11,1% вiдповiли «Ні», 66,6% - утрималися від відповіді, «чu знайшлu на сторiнцi потрiбну iнформацiю» - 44,4% зазначuли «1», 33,3 % зазначили «2», 11,1 зазначили «5».

На запитання : Сприяння роботи працiвникiв апарату суду та Чи виявили працiвники апарату суду при спiлкуваннi з Вами доброзичливiсть, однакове  ставлення, професiоналiзм:  22,2%  оцiнили  на «1», 19,4% оцiнили на «2», 44,4% оцiнили на «3», 44,4% оцінили на «4», 44,4% оцінили на «5».

На  запитання  в роздiлi «Дотримання  строкiв судового розгляду»:

«чи вчасно (вiдповiдно до графiка) розпочалося останне засiдання по вашiй справi?» - 44,4% оцiнили на «1», 33,3 % оцiнили на «2», 11,1 % оцiнили на «4»; «чu було враховано Вашi побажання при призначеннi дня та часу засiдання?» - 55,5% оцiнили на  «1», 22,2% оцiнили  на «2», 11,1% оцiнили на «5», «чи вчасно Ви отримували повiстки та повiдомлення  про розгляд  справи? » - 44,4% оцiнили на «1», 33,3% оцiнили на «2», 11,1 % оцiнили на «5»; «чи вважаете Ви обгрунтованими затримки/перенесення слухань у розглядi Вашої справи?» - 44,4% оцiнили на «1», 22,2 % оцiнили на «2», 11,1 % оцiнили на «3», 11,1% оцiнили на «4».

На запитання в роздiлi «Сприйняття роботи суддi»:

«неупередженiсть та незалежнiсть» - 33,3%  оцiнили на «1», 11,1% оцiнили на «2», 22,2 % оцiнили на «3», 11,1% оцінили на «4», 11,1 оцінили на «5»; «коректнiсть, доброзичливiсть, ввiчливiсть» - 44,4% оцiнили на «1», 11,1% оцiнили на «2», 22,2 % оцiнили на «4», 11,1% оцінили на «5»; «належна пiдготовка  до справи, знання  справи»  - 44,4% оцiнили на «1», 11,1% оцiнили на «2», 11,1% оцінили на «3», 11,1% оцінили на «4», 11,1% оцінили на «5»; «надання можливостей сторонам обrрунтувати свою позицiю» - 44,4% оцiнили на  «1», 11,1% оцiнили на «2», 11,1% оцінили на «3», 11,1% оцінили на «4», 11,1% оцінили на «5»; «дотримання  процедури розгляду»  33,3%% оцiнили на «1», 22,2% оцiнили на «2», 22,2% оцінили на «4», 11,1% оцінили на «5».

На запитання в роздiлi «Судове рiшення (якщо розгляд справи завершено)»:

«чи рiшення  по Вашiй  справi було на Вашу  користь»  - 33,3% оцiнили на «Так», 22,2 % оцiнили на «Hi», 33,3% зазначили, що розгляд триває; «чи отримали Ви рiшення  по справi» та «чи вчасно Ви отримали рiшення» - 66,6% оцiнили на «Так», 11,1% оцiнили на  «Ні»;  «чи  було  рiшення  викладено легкою, доступною для розумiння мовою?» - 44,4% оцiнили на «1», 11,1оцiнили на «2», 11,1% оцінили на «3», 22,2% оцінили на «4»; «чи було рiшення добре обгрунтованим» 22,2%  оцiнили  на «1», 22,2% оцiнили на «2», 44,4% оцiнили на «3».

В роздiлi Вкажiть загальну       кiлькiсть:  «судових  засiдань, що відбулися по Вашiй  справi» - у вiдповiдях зазначали вiд 5 до 14 засiдань, судових засiдань, що не вiдбулuся через неналежну органiзацiю роботи  суду  - у вiдповiдях зазначали вiд 2 до 5 засiдань, якi не вiдбулися; вiзuтiв до суду, що не були пов'язанi з участю  в судових засiданнях - вiд 5 до  10 вiзитiв.

В блоцi «Змiни та рекомендацii»  на  запитання  «якi  вимiри  якостi слiд покращувати в першу чергу, коли мова йде про пiдвищення  якостi роботи суду», загалом зазначали про пiдвищення рiвню строкiв судового розгляду.

На додаткове запитання, якi конкретнi змiни необхiднi для покращення роботи цього суду сьогоднi респонденти не зазначали побажання.

На додаткове запитання, чи наявнi матерiально-технiчнi ресурси забезпечують  потреби  працiвникiв  суду   для   ефективного   виконання своїх обов'язкiв, певна кiлькiсть респондентiв, яка вiдповiла на  це  запитання, зазначала, що «так» (44,4 % вiд загальної кiлькостi респондентiв, якi приймали участь в анкетуваннi), друга частина респондентiв зазначила вiдповiдь «нi» ( 33,3 % вiд загальної кiлькостi респондентiв).

1

 

На додаткове запитання, яким було Ваше враження вiд  вiзиту  до суду сьогоднi, порiвняно з Вашими очiкуваннями, певна кількість респондентiв,  яка  вiдповiла  на  це  запитання,  зазначала,  що  «краще, нiж очiкував» (33,3 % вiд загальної кiлькостi респондентiв, якi приймали участь в анкетуваннi), друга частина респондентiв зазначила вiдповiдь «вiдповiдають очiкуванням»  ( 11,1 %  вiд загальної  кiлькостi респондентiв).

 

На два  останнi додаткових запитання  (№57, №58), чи  змiнилась   якiсть роботи суду загалом; чи вiдчули Ви певнi змiни  в  органiзацiї  роботи цього суду пiсля запровадження автоматизованоi системи дiловодства,- кiлькiсть респондентiв  з тих, хто виявив бажання  вiдповiсти на додатковi запитання, зазначили,  що значно  покращилась дiялънiсть  суду ( 44,4% вiд загальної кiлькостi), 33,3 % респондентiв зазначили, що позитивнi зміни  відчувають.